Hukum Pergi Ke PANGGUNG WAYANG - Ustaz Azhar Idrus

Judul:Hukum Pergi Ke PANGGUNG WAYANG - Ustaz Azhar Idrus
info:10/12/2011 Surau An Nuriyah, Taman Meru, Jelapang Ipoh PERAK
Upload:17 March 2012
Uploader:mif
Durasi:2:13
Source:http://www.youtube.com/watch?v=Lh3v65NI4mc
klik disini untuk download lebih cepat
Jung Kookie:ustaz, kuatkan smangat :) sy selalu sokong ustaz. biarlah org nk ckp ape pun. org kutuk ustaz, org transfer pahala dkt ustaz. :) just be cool.
Awok Fit:tgok berita x haram? mcmmne dgn pembaca berita islam yg x tutup aurat? Dan bagaimana pula jika kita melihat fitnah dan perkara yg tidak benar seperti yg brlaku di buletin utama Tv3
Haziqah mohd jaki:Ulamak x sepatutnya dihina macam tu..think before speak.keep saying those bad words and speak english doesn't make u perfect.only manners and attitude make others respect you.may allah give you hidayah...
TheMi00043:janggut kotor? mat lu ni gedik ke hape ha?
hakuz abimar:kotor mndenye...sunnah kan 2...
azim batu:Sian....terpengaruh dengan dunia..
999fortrex:kecik2 dh bangang. esok dh tua. lagi bangang la nmpknya. wakakaka
Iwe Naeem:macam la jugak tengok tv, akan 'ter' nampak aurat jugak (rambut pun aurat), documentari pun jugak akan 'ter' nampak.. solution kat bende2 ni either badan penapisan letak mosaic banyak2 atau kita beristighfar, just my dua kupang
Amirul Syakir:ko byak bunyilah ustaz ni dah memang belajar jauh dalam agama, kau siapa nk pertikai ? pe yang dia ckp bedasarkan NAS 2 , ilmu2 yg dia belajar so kalau ko kata tkleh msuk akal, agama yang kau anuti sekrang ni tak masuk akal la ?
Amirul Syakir:MAna kau tau kotor ? pernah scan ke ? nmpak pape ke ? pernah pegang ? cakap tak fkir dulu, kotor atau x pun kurang2 Ilmu dia tinggi dalam Agama cukup untuk dapat hormat orang....kau siapa nk pertikai atau persoal siap tulis "CAkap UStaz"
Iswandi Ikbal:kene tengok rancangan pasal apa... cerita pasal apa... klau cerita pasal alam, pasal sains yg tidak memesongkan akidah.. yg menambah ilmu.. x salah tgk... sbb kita belajar ilmu baru.... kalau wayang tayang cerita pasal keagamaan... x salah g tgk... bkn cerita pasal pasangan bukan mahram berpelukan, bercium sbb itu boleh menjurus ke arah penzinaan.... ni cuma pendapat dari aku yg jahil..
Sovershetsva Kamal Ezwan:KENAPA ISLAM ITU BERKEMBANG SEBELUM SAINS KERANA ILMU AGAMA WAHYU ALLAH INI TELAH LAMA DITURUNKAN SEBELUM MANUSIA KENAL SAINS ITU APA LAGI, LIHAT SEJARAH ADAM A.S. DALAM KITAB BIDAYAH WA NIHAYAH,RASULULLAH S,A.W BERSABDA YANG BERMAKSUD BAHAWASANYA ADAM DAN PARA RASUL SELEPASNYA BERAGAMA ISLAM. riwayat Imam bukhari. JADI...fikirkanlah wahai saudara sebelum bercakap kerana akal yang tidak dipandu oleh ilmu keimanan adalah akal yang disesatkan oleh hawa nafsu Amarah.
Sovershetsva Kamal Ezwan:ISLAM ITU BERKEMBANG SEBELUM SAINS LAGI, DAN SEPANJANG SAYA MEMPELAJARI ILMUS SAINS TULEN DIDALAM KIMIA ORGANIK, GENETIK MANUSIA, FIZIK ALAM SEMESTA DAN BANYAK LAGI ILMU SAINS MALAH KEJUTERAAN DAN PERUBATAN SEMUANYA ADA DIDALAM AL-QURAN. OLEH YANG DEMIKIAN WAHAI SAUDARA. BELAJARLAH ILMU AGAMA DAHULU. JANGAN JADI JAHIL. SUNGGUH KEJAHILAN MANUSIA ITU HANYA MEMBAWA KECELAKAAN.
Nia Adyanna:seronok ke mengutuk ustaz..? UAI dpt free je pahala sbb kutukan kamu... Alhamdulillah...
Jolie Angelic:Ustaz ni rock~!!!
syed hafiz:can't even spell pity correctly? And act like you're so good in English? Pathetic.
Vladimir Kerzhakov:Jahil...
Muhd arif mD:sy syg UAI hahah...
hairul anuar:Salam Bro :)
Zali Mazli:Takde masalah bang. Belajar English tuh pun menimba ilmu. Kira pahala kalau niatnya baik. Takpe, kita semua cari jalan nak ke syurga. Siapa nak pergi neraka. InsyaAllah ingatkan sesama sendiri. Salam bro.

Terima kasih.!! Anda telah mengunjungi halaman Hukum Pergi Ke PANGGUNG WAYANG - Ustaz Azhar Idrus Kunjungi terus blog ini untuk mendapatkan update terbaru.!!

#Hukum,#Pergi,#Ke,#PANGGUNG,#WAYANG,#-,#Ustaz,#Azhar,#Idrus,