Download Geng makrifat tinggi Free

Judul:Geng makrifat tinggi
info:
Upload:07 May 2015
Uploader:mif
Durasi:12:9
Source:http://www.youtube.com/watch?v=PtIwcaqNjrE
klik disini untuk download lebih cepat


mohamad asyadie zainal abidin:apa masalah tukang tanya dan 'pengajar kuliah'? baru nak belaja tapi rakam sembunyi2 lepas tu upload dalam youtube.. cerdik sungguh ..
Mohamad Aizam:perbagai perisa masuk ke mulut dan terhasil pelbagai rase.....tetapi keluar air kencingnye tetap same...tu la rahsia dan tanda kebesaran Allah t.a.
Mohamad Aizam:bnyak kisah2 didlm al quran menjadi panduan...belajarlah dr panduan dan rahsia yg tersembunyi didlm nye...cth...sebuah kereta berape org boleh membuatnya???(soalan cepu emas)...begitu juga dgn ilmu....dlm segelas air boleh di letakkan air yg perbagai-bagai perisa...renung2 kn...
Mohamad Aizam:Assalamualaikum....tentu kita tau cerita nabi musa dgn nabi khidir.....klu nk belajar tinggalkn terompahmu....
mohd ali shah bana mohamad:ustaz ni gila debat kot...............
Maa2036 Kancil:“Kemudian jika kalian berlainan pendapat tentang sesuatu, Maka kembalikanlah ia kepada Allah (Al Quran) dan Rasul (sunnahnya), jika kalian benar-benar beriman kepada Allah dan hari kemudian” (QS. An-Nisa: 59)
Zamri Ngah:ustaz dengaq cikit pun penin mcmna nak bgtau kat umum...mau p cari la...kannn
rafis suzein b. ismail Ismail:Saya telah pergi kursus sembelih. Ustaz saya kata, jangan sebut bismillahhirrahmahnirahim sebelum sembelih, sebab seolah-olah Allah tipi. Kata ar-rahim (penyayang) tapi sembelih jugak. Ustaz saya kata amalan ni tak betul. Kita sepatutnya sebut Bismillah Allah hu Akbar. Chef Ammar juga ajar benda yang sama. Ringkasnya, berhati-hati kondem orang berkaitan amalan islam. Silap-silap kelemahan @ kesilapan kita terzahir. Sila betulkan saya kalau saya salah. Saya bukan ustaz dan saya terbuka.
Tijah Jaidi:akhir zaman ni byk manusia yng pelek2 melahirkan idea yng pelik. Ada yng x masuk akal....
Jaci Velasquez:sy cma nk tnya makrifat ajrn btl ke or sesat..juz nk tw..
Trouble maker:hahahaha,nak terima atau tidak,itu pendapat masing2. kalau nak cari salah pi main jauh2 la
Mirul Rul:Pertanyaan kalau berniat nak jatuhkan seseorang itu bukan pertanyaan yang baik, mohon bertanya tu dengan cara beradab dan kalau ada salah dan silap ditegur dengan baik, dan berfikirlah dulu sebelum menyatakan orang salah, siasat dan telek diri sendiri tu dulu sebelum kata orang salah. Mohon pakai akal sebelum nak buat teguran :-)
michael strada:usatad hang dah belajar habis ke belum?? adoi.. aku yang muda ni pun faham apa maksud dia..
Hdhdjjdjdjdjdjdjdjwgwueu Bbdbdnxjx:islam tanpa mengenal menjadikan umat fanatik buta.. awaludin makrifahtullah ibarat daun mencari benihnya..
Hdhdjjdjdjdjdjdjdjwgwueu Bbdbdnxjx:Jabir berkata bahwa Rasulullah bersabda, “Janganlah menuntut ilmu dengan niat untu menyaingi orang yang berilmu, atau agar menang berdebat dengan orang awam, atau untuk menonjolkan diri di hadapan orang banyak! Barangsiapa yang melakukan hal itu akan masuk neraka.” (H.R. Ibn Majah, Ibn Hibban, dan al-Baihaqi)
Zul Razali:fitnah berleluasa..
Azmi Tarjosoema:makaaa.., terbuka luaslah segala pintu fitnah... Yg bertanya tidak ikhlas, yg ditanya pun tidak ikhlas lah... Komunikasi yg kurang baik maka hasilnye pun tidak baik... yg bertanya seperti mahu mencuri ilmu, diam2 merakam perbualan, biadap n buruk akhlak... kkkkkkk!!!!!!
compa castelo:alahai ustaz
Shah Al Qaed:berayuk dgn bini nk minta izin dgn sapa....sembang
NaNa ARAFAT:bangang nya yg btanya ni..

Terima kasih.!! Anda telah mengunjungi halaman Geng makrifat tinggi Kunjungi terus blog ini untuk mendapatkan update terbaru.!!